Plata, Livrare si Retur

PLATA

Pretul de achizitie prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul achizitiei, pret la care se adauga si costurile de livrare. Preturile prezentate includ TVA (19%).

Plata se poate face:

  • in numerar, plata la livrare
    • Dacă alegi această opțiune, efectuezi plata atunci când ridici coletul (sistem ramburs).
  • online, prin card
    • Plata comenzii se face prin debitarea cardului emis pentru contul Tău bancar. Plata este percepută în momentul plasării comenzii

LIVRARE

Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul tarii, in termen de 3-5 zile lucratoare de la data primirii comenzii.

In perioada Sarbatorilor legale si a reducerilor, exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea coletelor de pana la 7 zile, insa facem tot posibilul ca volumul mare de comenzi sa nu afecteze termenul standard.

Sambata, Duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi.

Livrarea comenzii se face prin curierat rapid, pe baza adresei comunicate in comanda.

Livrarea nu este gratuită, exceptând situațiile în care acest lucru este specificat în secțiunea de Plata, Livrare si Retur sau dacă există o campanie activă ce oferă transport gratuit prin utilizarea unui cod de discount.

Comenzile sunt procesate cât mai curând după plasarea comenzii, în intervalul Luni – Vineri 09:00-17:00. În cazul comenzilor plasate în afara orelor de program (Luni – Vineri 09:00-17:00) sau în weekend, acestea vor fi procesate în prima zi lucrătoare. De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi.

Dacă pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dumneavoastră este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Dacă nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele rămân la curierul zonal 7 zile, după care revin la Expeditor.

Nu suntem răspunzători pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, ne livrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră, dar nelimitându-se la acestea:

  • nerespectarea comenzilor de către furnizori și terți.
  • blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren în apropierea șoselei;
  • căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus;
  • cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc;
  • cauze umane: starea de război, starea de asediu, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare etc;

Pret transport

Costul transportului este de 19 Lei, pentru comenzile de imbracaminte;

Costul transportului este de 49 Lei, pentru comenzile de mobilier;

Livrarea gratuită este disponibilă pentru comenzile de imbracaminte de peste 500 Lei și în timpul campaniilor promoționale cu cod de reducere. Informăm despre acțiunile promoționale de pe site, si în newsletter. Dacă nu există nici o acțiune promoțională în acel moment, costul livrării pentru comenzile sub 500 Lei depinde de metoda de plată selectată.

Situatii Exceptionale

Exista situatii in care produsele comandate nu pot fi expediate (lipsa stoc, produs achizitionat in acelasi timp de alt client, produs defect). In aceste situatii, va vom informa in maxim 3 zile lucratoare (prin e-mail) si vom initia imediat rambursarea contravalorii produselor respective, in cazul comenzilor achitate cu cardul.

In perioadele de SOLDARI si PROMOTII, pot exista intarzieri de pana la 5 zile lucratoare (fata de timpii standard de mai sus) in procesarea comenzilor si retururilor.

In perioada Sarbatorilor legale si a reducerilor, exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea coletelor de pana la 7 zile, insa facem tot posibilul ca volumul mare de comenzi sa nu afecteze termenul standard.

RETURUL SI SCHIMBUL DE PRODUSE

Poti returna sau schimba produsele comandate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, urmand pasii urmatori:

Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:

Coletele prezintă deteriorări severe;

Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.

Produsele prezintă defecte de fabricație;

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunța la cumpărare, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului.

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care l-ai primit, nepurtat, nefolosit, nealterat și fără urme de uzură. Eticheta: Este esențial ca eticheta cu codul și prețul produsului să fie atașată, cu șnurul nedesprins sau tăiat. Produsele returnate cu eticheta deteriorată sau lipsă nu vor fi acceptate. Ambalajul original: Produsul trebuie returnat în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile și documentele primite.

Produsele personalizate nu pot fi returnate. Vă rugăm să aveți în vedere că aceste produse sunt create după configurațiile specificate de dumneavoastră, deci nu pot fi schimbate sau returnate.

Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumpărătorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Cumpărător. În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 14 de zile de la primirea produsului returnat.

Daca produsele returnate nu corespund conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produselor, urmand sa va retrimitem coletul cu plata expeditiei la DESTINATAR.

Din motive de igiena NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE COSTUMELOR DE BAIE CARE NU PREZINTA SIGILIUL. 

La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat.

Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat rapid.

×